Preklopi na glavno vsebino

Ali lahko po končanem naročilu spremenim naslov za dostavo?

Prosimo za razumevanje, saj naknadno spreminjanje naslova za dostavo na naši spletni strani ni možno. Naročila so nemudoma obdelana in zato ne moremo zagotoviti spremembe. Če tvojega naslova ne bi bilo možno najti, oziroma tvoja pošiljka ne bi mogla biti dostavljena, potem bo paket prišel nazaj k nam. Takoj ko bo pošiljka spet pri nas in bo preverjena, boš prejel/a dobropis na pri naročilu izbran način plačila.

Sicer pa, ko bo paket predan Pošti Slovenije, te bodo o tem obvestili preko SMS sporočila in ti poslali povezavo za sledenje, kjer lahko tudi spremeniš svoj naslov.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Služba za pomoč strankam

Ti odgovori niso bili v pomoč?

Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.

Poišči pomoč

Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Poišči pomoč
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.